Nagu tavaks on saanud, siis alustame sönadega: Viimasest korrast on jälle nii kaua möödas. Jah, on, kuid leelotamine ka ühe ja sama asja üle ei aita kedagi. Teen endiselt kövasti trenni, ja täna ma kirjutangi oma

 viimasest kehaanalüüsist. Tulemus oli hea, jäin rahule. Kindlasti polnud numbrites nii palju muutusi, kui eelmine kord, aga vorm ja väljanägemine on muutunud.

Avastasin oma vanadest märkmetest palju ma detsembris jöulude ajal kaalusin, küllap see oligi see, mis löpuks üle kaljunuki lükkas ja trenni sundis minema, 88,7 kg, fucking shit ma ütlen. KMI on siis 32- mida on ikka sitaks palju, konkreetne rasvumine siiski. Praeguseks hetkeks ma lootsin KMI saada normi, kuid jah, see jäi tulemata, taaskord tugitreener ütles, et paar kg veel ja siis saab normi. Seekord ma ei usu teda, sama jutt oli ka eelmine kord 😀
Kaal on liikunud: dets 88.7kg⇒ märts 77.9kg⇒juuli 74.1kg⇒nov 69.8kg! Viimase kehaanalüüsi eesmärgiks oligi alla 70 saada, lootes KMI normaliseerumist, aga vöta näpust siiski. Alguses olin natukene pettunud, aga ma pole sportlane, et tulemused peavad peadpööritavalt head olema, praegused on ka! Kindlasti polnud need nii drastilised, kui eelmine kord, kuid vorm on siiski paranenud vörreldes viimase korraga.
KMI on liikunud: dets 32,1 ⇒märts 29,2⇒27⇒25,3. Njah, möned kilogrammid siis veel.
Vistseraalne rasv on teinud taaskord üllatavad numbrid, ma ei arvanud, et needki nii head on. V.R märts, 91 ⇒ juuli 62 ⇒ nov. 46. ruutsentimeetri kohta. Kehaorganid päästetud, juhhei.
Kui lihasmassist rääkida, siis viimasel korral sain seda 800grammi juurde, kuid nüüd  on seda 100grammi alles, mis tähendab, et 700grammi kadus nüüd viimase kaalualanduse käigus, mis ei olnud üldse sihilik, üsna kahju oli korraks. Arvasin, et seda on juurde tulnud, pettumus hinges, et  ma ei teinud viimase kolme kuu jooksul piisavalt, et seda hoida. Saan alles teisipäeval Treeneri jutule, kuigi tugitreener ütles, et see on täiesti normaalne. Ma ei taha, et see oleks normaalne, aga selle vastu vöidelda ei saa. Umbes nagu ma sooviks tissipartiid sama suureks jätta, kui alguses, seda ka ei saa.
Hetkel koosnen siis 20,2 kg rasvast ja 45.6 kg lihastest, ülejäänud siis luud jne.
Masin soovib, et ma vötaks veel ca 5kg alla, et olla ideaalkaalus, see on tema ideaalkaal, ma jääks röömsalt tiksuma nüüd praeguse kaalu juurde.

Kaalust räägitud, aga teised tähtsad asjad on möödud. Neid sai ka viimati märtsis möödetud ja oktoobri alguses, köige esimesed möödud on kuskile jalutama läinud, aga nendest pole kahju, üsna kohutavad numbrid ja oleks häbi kirjutada.
Rind: 93cm ⇒ 91cm
Vöö: 80cm ⇒ 79cm
Puus: 116,5cm ⇒ 112
Reis: 68cm ⇒ 66,5cm
Säär: 44cm ⇒ 39cm, kumbki säär 5cm , ma ei suutnud seda isegi uskuda.

10kuud seljataga, motivatsioonilanguseid ja -töuse on olnud. Hakkasin ka uuesti kardiot tegema, tänu millele ma jöudsin oma eesmärgini, vähemalt tahan loota nii. Jöusaalis käin 3-4x, kolm on äärmiselt minimaalne, kaks trenni nädala kohta lausa häbiväärne. Kehakuvandi probleemid on endiselt, aga numbrid ei valeta ju. 😀
Kokku on kaalu läinud 18,9kg, sentimeetreid 30+ , ma täpset numbrit ei tea, esimesest möötmisest läks juba 10cm.
Trenni peab edasi tegema, leping Treeneri ja spordiklubiga kehtib ka veel miljon aastat.

Kui toitumisest rääkida, siis olen ma köik enda järgi kohandanud, söön seda, mida tahan.

44968994_261840761185027_406285270338502656_n
jöulud 2017
36605042_10156906841069252_5606055863249797120_o
suvi2018

Tihtipeale küsitakse mu käest, mida ma hommikuks söön ja kui palju jne. Kui vastan, siis esimene lause on tavaliselt : “Nii palju vää, ma küll ei jaksaks nii palju ära süüa!” – okei.. Sa ei peagi nii palju ju sööma. Trenniarvu kohta sama teema, kui küsitaksegi nöu ja hakatakse vastu vaidlema ja ollakse enda meelest targemad, miks sa üldse küsid mu käest, kuidas mida teha? Parem guugeldada ja vaielda omaette, miks ma peaks aitama kedagi, kui nad tegelikult ei taha mu abi?. Eelmises postituses mainisin ka, et toitumine on köige alus. Palun, alusta sellest, trenni tegemine on dieedi körval köki-möki, köige lihtsam asi üldse.
Mul on önneks tööpäevadel vöimalus kohapeal süüa teha, aga teistel, kellel ei ole soovitan toidu tööle kaasa vötta- enamustele siiski ei meeldi see variant, kuna pole kuskil seda soojendada, ei meeldi külma toitu jne süüa. Tahan jälle peast kinni haarata, et inimene toob endale lihtsalt vabandusi, miks mitte seda köike teha, et eesmärgini jöuda. Kogu protsess on aeganöudev ja vajab distsipliini, poes käia on mul endiselt väga raske, tahaks ka vahel terve paki kröpsu ära süüa ja mitte süümekaid tunda. 😀 See köik olen mina, mitte keegi teine. Minu teekond on olnud suhteliselt kerge, olen muutnud oma elustiili ja see meeldib mulle, see istub mulle. Täitsa tore on järgmise päeva löunat kaasa pakkida, oodata löuna- ja hommikusööki.
Ainuke asi, millele ma toon vabandusi on puhkusele minemine kuskile kaugele, räägin küll, et tahan puhkust- raha pole, piletid ikka kallid, töö ja kass! – aga ma ei tee seda ja olen sama seisus. Täpselt nagu need köik teised, kes räägivad trennist, aga kunagi ei tee seda.

44953672_348560429021196_2410598472743911424_n
lemparhommikusöök 💕

Vaata ka mu Instagrammi- nutiliin , trennipilte täis , enam-vähem!
FBs: SIIIN!

Advertisements